Outpro

Dlaczego warto?

Największe korzyści z outsourcingu usług*:

Oszczędność czasu Profesjonalna obsługa Lepsza jakość

* na podstawie badania przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie firmy Archidoc

Powody, dla których warto z nami współpracować

Chcemy żeby nasi Klienci czuli się bezpiecznie i mieli świadomość, że mogą się do nas zwrócić w każdej sprawie.

Dlatego zapewniamy fachowe doradztwo i dbamy o niezawodne działanie urządzeń i sieci komputerowych. Oferujemy profesjonalną i optymalną obsługę informatyczną dostosowaną do potrzeb Twojej firmy. Poprzez systematyczne zadania polegające na weryfikacji poprawności działania zaplecza IT, usuwaniu usterek oraz natychmiastowej reakcji w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej, gwarantujemy bezpieczeństwo i optymalizację pracy Twojego przedsiębiorstwa. Nasza oferta jest najlepszym sposobem na ograniczenie kosztów oraz na podniesienie jakości Twojej działalności.

Jak działamy?

Konsultant serwisowy czeka na zgłoszenie. Wykonujesz telefon, wysyłasz e-maila lub korzystasz z internetowego systemu zgłaszania awarii.

Opiekun serwisowy przystępuje do usunięcia awarii. Jeżeli jest na tyle poważna, że nie można jej usunąć zdalnie, serwisant udaje się na miejsce i wykonuje niezbędne czynności. Obsługa informatyczna to ubezpieczenie ciągłości pracy Twojej firmy. Dokładamy wszelkich starań, aby było kompleksowa oraz na najwyższym poziomie. Nasz serwis komputerowy jest zawsze na wysiągnięcie ręki.

Firma to ludzie

Nasza kadra to zespół starannie dobranych profesjonalistów posiadających szeroką wiedzę i doświadczenie, poświadczoną licznymi certyfikatami. Kompetencje naszych pracowników potwierdzają tytuły: Microsoft Certified Professional, Microsoft Certified System Administrator, Novell Certified Administrator oraz Cisco Certified Network Administrator.

Certyfikowani fachowcy